Iszunk

Mit igyunk a Paloznaki Jazzpikniken?

2018.07.20. | Szabó Hajnalka
Augusztus első hétvégéjén ismét Jazzpiknik lesz Paloznakon. A zenei programokról korábban már írtunk, de a boros felhozatal is nagyon izgalmasra sikerült, így most azt vettük górcső alá…

Bor, Béres… Karádi-Berger+Vayi!

2018.07.05. | Ercsey Dániel
A Bor, Mámor… Bénye fesztivál házigazdáit bemutató sorozatunk utolsó részében a Béres Szőlőbirtok és Pincészet, a Karádi-Berger és a Vayi Borászat életébe és programjaiba pillantunk bel…

Bor, Sanzon… Csite!

2018.07.03. | Ercsey Dániel
Még kettőt alszunk, és kezdetét veszi Tokaj-Hegyalja egyik legizgalmasabb boros-művészeti fesztiválja, a Bor, Mámor… Bénye. A rendezvényre a SanzonTokaj és a Csite Családi Birtok is izg…

Bor, Préselő… Kerékgyártó!

2018.06.30. | Ercsey Dániel
Jön, jön, jön! Nyakunkon a Bor, Mámor… Bénye! Ercsey Dániel a fesztivál két újabb házigazdáját, a Préselő Pincészetet és a Kerékgyártó Pincét mutatja be…

Bor, Jakab… Pro Vinum!

2018.06.24. | Ercsey Dániel
Július 5-8. között fergeteges buli lesz a Tokaji borvidék egyik legszebb falujában. A Bor, Mámor… Bénye fesztivál házigazdái közül most a Jakab Pincét és a Pro Vinum Borászatot mutatjuk…

Bor, Ábrahám… Bardon!

2018.06.11. | Ercsey Dániel
Az idei Bor, Mámor… Bénye gasztrokulturális fesztivált július 5–8. között rendezik Erdőbényén. Ismerjük meg a szereplőket! Ercsey Dániel borszakíró elsőként az Ábrahám Pincét és a Bard…
Vendégoldal

Bor, Mámor… Bénye tizedszer!

2018.05.29. | Borsmenta
A családias hangulatú erdőbényei gasztrokulturális fesztivált az idén Szabó Balázs bandája nyitja meg, de ott lesz egyebek között a Bagossy Brothers, Darvasi László, Dresch Mihály, Gara…
Eszünk

A Gourmet, ahogy mi láttuk

2018.05.20. | Szabó Edit
Nincs mese, a Gourmet Fesztivál minden májusban kötelező program, persze kinek-kinek vérmérséklete, na meg pénztárcája szerint. Elmeséljük, hogy mi mit szúrtunk a villánk hegyére…  …
Utazunk

Itt a pünkösd, nyílnak a pincék!

2018.05.18. | Szabó Edit
A Gourmet Fesztivál már tegnap kinyitotta a kapukat, ám a legtöbb rendezvény pénteken vagy szombaton kezdődik. Fesztiválozik az ország, mutatjuk, hogy hol mi zajlik…

Paloznaki Jazzpiknik 2018

2018.05.07. | Szabó Hajnalka
Sokan most tervezik a nyári szabadságukat, és gyakran nemcsak a strandolás a cél, hanem valami tartalmas programot is szeretnének beiktatni a dolgos hétköznapok közé. Akkor hát tessék b…
Eszünk

Egész nap reggeli!

2018.03.22. | Borsmenta
A Stílusos Vidéki Szállodák összejönnek Balástyán, és egy napra megállítják az időt. A Platános Kúria kertjében május 13-án egész nap chill-out hangulatban reggelizhetünk, és pezsgő is…
Iszunk

Mit igyunk a Szekszárdi Szüreti Napokon?

2017.09.16. | Szabó Hajnalka
Ha szeptember, akkor szüret és Szekszárdi Szüreti Napok. Ez a természet rendje, idén sincs ez másként. A rendezvény vasárnap estig tart, íme néhány ötlet a kóstoláshoz…
Iszunk

Mit igyunk a Borfesztiválon?

2017.09.09. | Szabó Hajnalka
Elstartolt a 26. Budapest Borfesztivál, vasárnap estig a lenyűgöző panorámájú Budai Várban randevúznak a borászok és a borkedvelők. Természetesen mi is kilátogattunk, és nagy sietve fel…
Iszunk

Itt a szüret, áll a bál...

2017.08.30. | Szabó Hajnalka
Elkezdődött a szüret időszaka, és vele a borfesztiválszezon. Elő a naptárakat, megmutatjuk, hogy Budapesten és vidéken mikor lesznek olyan események, ahová szerintünk érdemes ellátogatn…

Pulykakakas nem volt

2017.06.26. | Szabó Edit
Gyöngytyúk, bivaly, racka, szürke marha, pezsgő, bor, sör, hőség, jókedv, kreativitás, tehetség, szeretet. Címszavakban nagyjából így lehetne leírni az idei Debrecziner Gourmet Fesztivá…

címkék

Badacsony (8) bajnoksag (3) Balaton (33) bikaver (12) Bocuse d'Or (7) bor (207) borbar (16) borfesztivál (11) Bori Mami (3) boriskola (3) borkorcsolya (14) Borshanta (9) borterasz (6) bortúra (8) borvacsora (4) borvendéglő (3) borverseny (7) Bott pince (24) Bottszerda (21) Budapest (113) cava (7) CEWI (9) csirke (3) csokoládé (5) cukrász (3) cukrászda (9) demeter zoltan (4) desszert (3) édes (24) édes szamorodni (4) Eger (16) espresso embassy (3) étterem (76) Etyek (3) fesztival (19) Franc&Franc (3) furmint (34) Gizella Pince (5) gyerekbarát (15) gyöngyözőbor (7) harslevelu (4) heimann (3) húsvét (7) interjú (13) kadarka (6) karácsony (9) kave (36) kavezok (8) Keszthely (3) koktel (5) könyv és kávé (3) kostolo (21) Közben esznek (8) Kreinbacher Birtok (3) London (3) Mád (9) magnamatra (7) Mátra (14) Michelin-csillag (6) Monyo Brewing CO (3) Mór (4) művészinterjú (3) nyar (4) nyaralas (4) Olaszország (5) olaszrizling (5) őstermelői piac (5) Paletta (3) pálinka (6) pálinkaverseny (6) Pancs Belvárosi Gasztroplacc (3) Pannonhalma (4) Pannonhalmi Apátsági Pincészet (3) pecs (3) pezsgő (21) piac (8) pizza (3) Portugália (5) programajanlo (10) Rácz Jenő (3) recept (31) rozé (11) sarospatak (3) sauvignon blanc (6) Somló (3) sommelier (6) sor (35) sós (11) Spanyolország (4) specialty kave (7) st andrea (3) Super 12 (3) sütemény (14) süti (8) SVÉT (11) szakácsverseny (3) Szekszárd (15) Szent András Sörfőzde (6) szorakozas (4) tallya (4) támogatott írás (6) Tarcal (7) Tarcal Kulturális Egyesület (3) tavasz (5) tea (6) tenger gyümölcsei (4) tészta (3) tokaj (70) Tokaj Oremus Szőlőbirtok (3) Tokaj-Hegyalja (26) tokaji aszú (13) tudnivalok (4) utazás (11) verseny (7) Villányi borvidék (18) vörösbor (8) zold veltelini (3)