Bp BARbq – a füst a fűszerük

Serényi Zsolt, a TV Paprika tévécsatornáról is ismert „tetovált séf”menő konyhát visz Budapest belvárosában. Érdemes kipróbálni, a Bp BARbq jó ideje vezeti a fővárosi barbecue-helyek sikerlistáját…

A Gourmet, ahogy mi láttuk

2018.05.20. | Szabó Edit
Nincs mese, a Gourmet Fesztivál minden májusban kötelező program, persze kinek-kinek vérmérséklete, na meg pénztárcája szerint. Elmeséljük, hogy mi mit szúrtunk a villánk hegyére…  …

Virágos vasárnap

2018.04.30. | Szabó Hajnalka
Kertrajongók töltötték meg az elmúlt hétvégén a Budai Arborétumot. A Tavaszkert Dísznövény Szakkiállítás és Vásár hagymák, magok, palánták gazdag választékát kínálta, és persze termelői…

A Dűlő

2018.04.28. | Szabó Edit
Világos terek, kényelmes székek, ínycsiklandó illatok, élményszámba menő ízek – néhány szóban összefoglalva ez a miskolci Dűlő. A Baranczó Attila és Latorcai Csaba neve által fémjelzett…
Eszünk

Reggelizz úgy, mint egy király!

2018.04.13. | Szabó Hajnalka
Aki szeretné megkóstolni a rántott tojást vagy az Istvándy-féle roppanós virslit, indítsa a Paletta Budapestben a hétvégét. Bezerics Daniék mostantól reggelit is adnak, nem is akármilye…

Főzzünk együtt marokkóit!

2018.04.06. | Raab Zsuzsanna
Térültünk-fordultunk, aprítottunk, gyúrtunk, szeleteltünk, fazékban levest rotyogtattunk, mozsárban fűszereket törtünk… A Bonit’Art Sütikompánia marokkói főzőestjén semmi nem okozott cs…

Egész nap reggeli!

2018.03.22. | Borsmenta
A Stílusos Vidéki Szállodák összejönnek Balástyán, és egy napra megállítják az időt. A Platános Kúria kertjében május 13-án egész nap chill-out hangulatban reggelizhetünk, és pezsgő is…

Legyél a Kabalám!

2018.03.15. | Szabó Edit
Nagy kert, régi ház, fantasztikus kilátás, barátságos emberek, mennyei ízek, tökéletes vendéglátás. Nagyjából ennyi a szigligeti Villa Kabala. Meg az a lélek, ami benne van…

Fondü Jeremyvel

2018.03.12. | Szabó Edit
A világlátott francia szakács, Jeremy Cayron hangulatos fondüestekkel kápráztatja el a magyar főváros közönségét. A Grand Café Budapest csütörtökönként az olvasztott és a sült sajtok bi…

Seafood-Kánaán Barcelonában

2018.03.04. | Szabó Edit
Neked fogták!
Halak, rákok, kagylók, lábasfejűek és egyéb csodák, a tengernek minden vonzó gyümölcse kínálja magát egy különleges barcelonai étkezdében. Mintha a halpiac beköltözött volna a kifőzdébe…

Szuper volt a Mini SVÉT

2018.02.26. | Szabó Hajnalka
Az égiek kegyesek voltak, az előrejelzések ellenére nem esett, tiszta, napsütéses időben, 600 látogatóval, jó hangulatban zajlott a szigetmonostori Mini SVÉT…

Lyoni vacsora Budapesten

2018.02.19. | Raab Zsuzsanna
A La Parrilla étterem meghívására nemrég Budapestre látogatott a Guardian által a legjobb öt lyoni étterem közé sorolt Les Apothicaires csapata. A Tabata & Ludovic Mey brazil–franci…

Mini SVÉT a Rosinantéban

2018.02.13. | Szabó Edit
Szombat délután rendhagyó programot rendez a szigetmonostori Rosinante Fogadó. A tavaszváró Mini SVÉT-en hat kitűnő vidéki étterem séfjei kényeztetik a vendégeket. A belépés ingyenes, d…

A triciklis ló birodalma

2018.02.10. | Szabó Hajnalka
Ki járt már a Frankel Delikátban? A Margit híd budai hídfőjének közelében nyílt üzlet színvonalas kistermelők portékáját kínálja. Érdemes betérni…

Pohner Ádám megnyerte!

2018.02.09. | Szabó Edit
A két évvel ezelőtti Bocuse d’Or verseny országos döntőjén Széll Tamás mögött a második helyet szerezte meg, most viszont megnyerte a magyar bajnokságot a még mindig csak 24 esztendős P…

Ubisali és roppanós panír

2018.02.06. | Bőti László
Tavaly, nyitás után járultunk a Séf Asztalához először, és nemrég újra felkerestük Wolf András „gyorséttermét”. Műanyag levegő ide, bevásárlóközpont oda, a rántott hús majdnem jobb, min…
bornaptár.hu
A boros eseményajánló

címkék

Badacsony (8) bajnoksag (3) Balaton (33) bikaver (12) Bocuse d'Or (7) bor (207) borbar (16) borfesztivál (11) Bori Mami (3) boriskola (3) borkorcsolya (14) Borshanta (9) borterasz (6) bortúra (8) borvacsora (4) borvendéglő (3) borverseny (7) Bott pince (24) Bottszerda (21) Budapest (113) cava (7) CEWI (9) csirke (3) csokoládé (5) cukrász (3) cukrászda (9) demeter zoltan (4) desszert (3) édes (24) édes szamorodni (4) Eger (16) espresso embassy (3) étterem (76) Etyek (3) fesztival (19) Franc&Franc (3) furmint (34) Gizella Pince (5) gyerekbarát (15) gyöngyözőbor (7) harslevelu (4) heimann (3) húsvét (7) interjú (13) kadarka (6) karácsony (9) kave (36) kavezok (8) Keszthely (3) koktel (5) könyv és kávé (3) kostolo (21) Közben esznek (8) Kreinbacher Birtok (3) London (3) Mád (9) magnamatra (7) Mátra (14) Michelin-csillag (6) Monyo Brewing CO (3) Mór (4) művészinterjú (3) nyar (4) nyaralas (4) Olaszország (5) olaszrizling (5) őstermelői piac (5) Paletta (3) pálinka (6) pálinkaverseny (6) Pancs Belvárosi Gasztroplacc (3) Pannonhalma (4) Pannonhalmi Apátsági Pincészet (3) pecs (3) pezsgő (21) piac (8) pizza (3) Portugália (5) programajanlo (10) Rácz Jenő (3) recept (31) rozé (11) sarospatak (3) sauvignon blanc (6) Somló (3) sommelier (6) sor (35) sós (11) Spanyolország (4) specialty kave (7) st andrea (3) Super 12 (3) sütemény (14) süti (8) SVÉT (11) szakácsverseny (3) Szekszárd (15) Szent András Sörfőzde (6) szorakozas (4) tallya (4) támogatott írás (6) Tarcal (7) Tarcal Kulturális Egyesület (3) tavasz (5) tea (6) tenger gyümölcsei (4) tészta (3) tokaj (70) Tokaj Oremus Szőlőbirtok (3) Tokaj-Hegyalja (26) tokaji aszú (13) tudnivalok (4) utazás (11) verseny (7) Villányi borvidék (18) vörösbor (8) zold veltelini (3)